1 Nisan 2015 Çarşamba

bizsizliğe dair somurtuk bir şiir / fas şiiri
















bizsizliğe dair somurtuk bir şiir

benim böyle yaratıldığımı sanıyorsun
omuzum beygir omuzu
gözlerim ikindi güneşinde
kırpık kırpık
yüreğim vurdukça bir o cephede bir bu cephede
sözler dudak yarımdan aşağıda toplanır
zor güç
cebimde iki kişinin öyküsü
sersem mi sersem

beni böyle su tadında içersin
sarhoş olmak için
karnında bir ağrı
okuduğun bensem bir nehir roman
yedi sülalem adını bilmez
pencere sövelerine yazıldığından bihaber -
- sin

adettenimdir ötelenmem
afaki düşler kurarım sana dair
beni öyle hırpalarsın
kolaydır vazgeçişler
söz konusu bensem

benim böyle yaşadığıma
iman edersin
ben de her akşam öyleyim
mevsim köpeklerin açlığı
aylardan hüzünse

Mörhali Darbay – Tanca / Fas (1937)
             Çeviren: kitapsevenlerle

Hiç yorum yok: