25 Nisan 2016 Pazartesi

Güzel Kadınlar ve Dolmakalem

Dumanım başkasının dumanına karışıyor
Ölü bebeklerin ruhuyla
Belki yukarı çıkıyordur
Bir yerlere
Sen bilmiyorsun
Ölüm soğuk mu sıcak mı
Onu da ben bilmiyorum
Deniz köpükleri var işte
Bolca motor gürültüsü
Senin ruhunu bulup
Kendime bile katamıyorum
Aç martılar çekilmiş
Güneş bir umut veriyor bir kaçıyor
O halde
Bugün sadece sessizlik lazım bana
Köklerimi bile karıştırmışım
Gitmeli
Sararmış bir kitaba binip gitmeli
Sararmış kitabı okuyan adamı alt etmeliyim önce
Haydi
Gücüm yok vazgeçtim
Herkes anı depoluyor
Titreyen elleriyle bakacaklar bir gün
Toplu anılar keşmekeşine
Ben hep sadece izliyorum
Bellek silme dolu
Ne kıyasım var ne isteğim
Güzel kadınlar var hep ve dolmakalemler
Çılgın dalgaları denizin
İnsan kaçıran vapuru dolduran
Bir sigara yakıp kız kulesine nazire yapmalı
Vakit o vakit
Terk edilmiş gazetede bir gözüm
 Devrilmiş çay bardağını izliyor ötekisi
Gün Nasıl biter
Hayat Nasıl biter
Bensiz iyi misin sahi

KraliçEce - 24 Nisan 2016 Kadıköy

Hiç yorum yok: